Oj, nu var det verkligen länge sedan det hände någonting här. Jsg har faktiskt funderat länge på att ta upp bloggandet igen, men har inte kommit så mycket längre än att just fundera.

Men en snabb uppdatering.
Brolle börjar bli jättefin och vi gör framsteg både han och jag. Vi har börjat få till höger galoppen som vi aldrig har fått ens ett språng av tidigare. Vi har börjat rida för tränare nu och ska hålla igång med det nu.

Katterna har jag knappt nämnt här. Men dom växer och har det bra. Dom ligger just nu bredvid mig och sover.

Och jag då? Jag tog studenten tidigare i år. Närmare bestämt den 14/6, nu jobbar jag på så mycket jag får. Finns det jobb så jobbar jag.

Ja, så ligger det till just nu.
Vi får se om jag sen kanske tar tag i bloggandet på riktigt eller inte.
Ha det bra. :)



Kommentera

Publiceras ej