God kväll!
Idag har hi haft en bra dag. Legat på soffan i Hälsingland och sovit.

När vi sen kom hem så bytte jag om och cyklade till stallet på en gång.
Så nu har jag och Brolle varit nere på ridbanan i grusgropen. Och jäklar vad jag är nöjd med honom idag.
Vi jobbade på galoppen i båda varv. Och det gick skitbra. Han tog högergaloppen flera gånger.
sem avslutade vi med att "galoppera en bana" över bommar. Först 3 galopp bommar på ena långsidan, följde spåret, sneddade in och tog en snett mot hörnet där galopp bommarna började, sedan igenom gslopp bommarna och tog en bom som låg på "mittlinjen".
Han höll hela tiden och galopperade med energi.





Så jag är skit nöjd :)

Men när jag försökte foto honom när vi kom hem så drog han. Jag fick locka hem honom med en hink mat.







Nu sla jag jag slänga ut honom i hagen igen och trampa hemåt. God kväll!



Kommentera

Publiceras ej