Okej, dåliga vanor. Vem har inte såna?

  1. Rökning. Har visserligen "slutat" men röker titt som tätt, lite ibland, allt för ofta. På deltid kan man säga. Ångrar verkligen att jag började och önskar att det var lättare än vad det är att sluta. Men jag ska, på riktigt. En gång för alla. Jag ska sluta för all framtid!
  2. Godis mitt i veckan. En riktigt dålig vana. Godis, skräpmat, läsk osv. Mest läsk dricker jag nog i skolan. Där blir det någon burk cola lite ibland. Det är inte bra att vi har så nära till Komvux café...
  3. Rider alltid mest i ett varv. Ja, sant. Jag rider helst och mest och mer än gärna i högervarv. Glömmer alltid bort att byta varv och när jag väl byter så byter jag snart tillbaka igen. En riktigt dålig vana som jag måste träna bort. Så att börja rida för tränare igen kommer nog blir riktigt bra. Ska nu i vinter börja rida för 2 olika tränare, och förhoppningsvis så blir det bättre då!

Det var typ, det jag kunde komma på...

 

 

Kommentera

Publiceras ej