Hur slut kan man egentligen vara?

Har träningsvärk sedan igår, första riktigt riktiga ridpasset på jätte länge för mig, har inte jobbat så mycket sedan typ december eller januari.
Plus att jag är helt slut i kroppen också. Lite sådär "på-väg-att-bli-sjuk-slut". Känns inte bra!

Idag stod det i alla fall tömkörning på schemat och Brolle skötte sig jätte bra.
Han är så otroligt känslig för minsta lilla signal. Vilket är otroligt bra och skönt, oftast. Men när jag ber honom om något så enkelt som att svänga lite, då tänker jag att "svänga är ju enkelt". Men när han går i tömmar så behöver han jätte mycket stöd, annars typ ramlar han framåt.
Så man får verkligen tänka till och hela tiden vara med och kan inte tappa fokus ens en sekund. Men han är otroligt duktig mitt hjärta.

Kommentera

Publiceras ej