God dag!

Har helt glömt bort att skriva de senaste dagarna. Har väl varit slut i huvudet efter 8 timmar med ca 10-12 1åringar.

Iaf, vi trevar oss fram barbacka. Min balans blir bättre och bättre för varje dag så snart törs jag nog börja trava på spinkiluren.

Igår gick vi 2 varv runt byn och tränade på att slappna av. Första varvet gick bra. Första halvan på andra varvet gick Inge bra. Sista halvan gick superbra.

Och i tisdags körde vi 15-20 min på banan. Lite lydnad och koncentration.
Halvhalter, halter, skänkelvikningar, böja och ställa osv. Han var riktigt lyhörd för det mesta. Tappade bort sig lite om det lät någonstans men var snabbt tillbaka igen :)

Idag fick bli en hästfri dag för mig. Super kasst väder och så hade jag tvättstugan. Så Brolle står nog och njuter i ligghallen nu.
I morgon däremot ska vi ut och röra på oss. Och i helgen ska vi köra lite hårdträning och eventuellt köra en sväng om väder och underlag tillåter.

(eftersom detta inlägg blev väldigt långt och egentligen utan bild eftersom jag inte har något nytt och fräscht, så bjuder jag på en gammal bild av Brolle och en gårdagens bild på Lillen)

Kommentera

Publiceras ej