Oh, snacka om att dom är snabba på Böckmanns!
Beställde täcket i Måndags, igår eftermiddag fick jag mejl om att varan var skickad.
Och idag på förmiddagen så fick jag sms från Schenker, då var paketet framme.

Men, jag är lite missnöjd. Känner mig lite lurad. Inte för att jag egentligen bryr mig, men ändå.
På bilden så är täcket RÖTT, alltså, riktigt rött. Rött!
Men täcket som jag fick hem, är vinrött. Väldigt mörk vinröd. 
Jag som hade väntat mig att Brolle skulle få vara absolut läckrast i hagen. (Han är nämligen dösnygg i RÖTT)
Men, det kommer ju troligtvis att fylla sin funktion iaf, oavsett färg. 
Så whatever!
 

Såhär såg det ut på hemsidan!
 
Såhär ser det ut på riktigt, fast lite mörkare. Blixten gjorde det väldigt ljust!
Besviken, Brolle, Häst, Hästtäcke, Junior Bror, Lurad, Missnöjd, Röd, Täcke, Vinröd,

1 kommentarer

Jenny

23 Nov 2012 23:30

Åh. Nackdelen med att beställa från internet! Får hoppas vinrött är hans färg också då ;)

Svar: Jag vet! Men samtidigt, täcke som täcke, oavsett färg. Och jag själv lär väl tycka att han är snygg vilket som ;)
amandalinnnea.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej