Igår satte jag mig på hästryggen igen, första gången på skit länge. Tror det har gått mer än 1½ månad. Och det slutade väl kanske inte skit bra.
Skrittade ut på Hojna, med syster och Lillen som sällskap. Nästan hemma kommer en fyrhjuling som sätter fart på Hojnis, så hon tränger sig förbi Lillen, så mitt ben fastnar i honom och jag åker av, rätt ner i diket.Drog mig upp i en tistel, gissa om det kändes ?Iaf, Hojnis joggade iväg en bit, in på grannstallets ridbana och väntade där.

Idag har jag bara lite ont i nacken, värre blev det som tur var inte :)




4 kommentarer

Kyssar - world of beauty

23 Jul 2011 23:03

Besök min blogg om skönhet och hälsa, fylld med en MASSA tips du inte enns har tänkt tanken på! ♥ http://kyssar.myshowroom.se

Emelie

02 Aug 2011 15:20

så söta hästar :)

ida

13 Aug 2011 23:42

så söt den är :)

Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

16 Aug 2011 10:20

Vilka härliga bilder!! :)

Kommentera

Publiceras ej