Lite lätt trött nu eftert att först ha ridit Lillen, pigg och stark så in i helvetet.
Sen körde jag Clara, första gången i vagn, eller andra egentligen. Men första gången det sitter någon i vagnen. Gick riktigt bra.
Sen jagade jag Lise genom hagen ett bra tag innan jag fick tag på henne. Stack ut en sväng barbacka. Men på hemvägen orkade jag inte hålla henne så jag hoppade av och gick/sprang med henne.

Och, tidigare var vi och hälsade på min älskade och enormt saknade vackra prins.
Som jag har saknat honom.  Världens underbaraste häst, ååh.
Min älskade lilla kille. Kändes skönt att få träffa honom igen. Och att han kom fram på en gång och myste.
Min underbara prins, så älskad, så saknad <3


Nu hoppas jag att det snart blir mat, annars avlider jag nog lite snyggt sådär.

Kommentera

Publiceras ej